Fakulta: Materiálovotechnologická fakulta so sídlom v Trnave
Ústav/oddelenie: Ústav priemyselného inžinierstva a manažmentu
- Názov vzdelávacieho programu/modulu
- ZÁKLADY MARKETINGOVEJ KONCEPCIE RIADENIA ORGANIZÁCIE
- Profil absolventa
Absolventi kurzu chápu význam marketingu v riadení organizácií na trhu, ovládajú princípy využitia nástrojov marketingového riadenia v organizácii, chápu dôležitosť zákazníka v marketingovom riadení. Majú osvojené základy z oblasti marketingového mixu, sú schopní používať tradičné a moderné marketingové prístupy k riadeniu organizácie na trhu za účelom zlepšenia dosahovaných výsledkov na trhu, zlepšenia imidžu organizácie. Absolventi kurzu majú okrem teoretických vedomostí z oblasti marketingu aj praktické skúsenosti z riešenia konkrétnych problémov marketingového riadenia organizácií na trhu. Sú schopní stanoviť na základe analýzy konkrétnej situácie problém v oblasti marketingového riadenia a nájsť jeho možné riešenie.
- Osnova
Základné pojmy súvisiace s marketingom a marketingovým riadením /1 h./ Pozícia a význam marketingovej koncepcie riadenia v organizácii /2 h./ Definovanie a význam praktického využitia marketingovej koncepcie riadenia v organizácii /2 h./ Marketingové plánovanie a prieskum trhu. /3 h./ Segmentácia a výber cieľového trhu /2 h./ Zákazník a jeho správanie sa na trhu /2 h./ Nástroje marketingového riadenia – marketingový mix (tradičné a inovatívne nástroje marketingového riadenia) /4 h./
- Odborný garant
- Ing. Dagmar Babčanová, PhD.
- Organizačný garant
- Ing. Dagmar Babčanová, PhD.
- Tel.
- +421 906 068 103
- Email.
- dagmar.babcanova@stuba.sk
- Dĺžka vzdelávacieho programu
- 16 hodín (2 dni)
- Forma
- prezenčná
- Miesto konania
- Priestory MTF STU Trnava.
- Cena
- 160 €
- Priznané právo
- neakreditovaný
Kľúčové slová
- Obsah
- Zručnosť
- Forma
- Prezenčná
- Cieľová skupina
- Manažér
- Odbor
- Prierezové technické,Prierezové technické manažérske
- Forma ukončenia
- Osvedčenie
Objednávkový formulár
Položky označené * sú povinné.