Pripravili sme 7 videí na podporu značky STU a jej fakúlt s hlavným posolstvom "STU - vidíme sa v budúcnosti." Povedali sme si pritom, prečo by solídna univerzita 21. storočia nemohla stredoškolákov osloviť aj humorom? A tak spúšťame kampaň s názvom "Svet zachránia inžinieri."
Tešíme sa na vaše reakcie - a samozrejme, najmä na nových talentovaných uchádzačov!
Kampaň v čase karantény?
Každodenný život sa v dôsledku prísnych opatrení proti šíreniu koronavírusu zastavil, no aj v týchto chvíľach treba myslieť na budúcnosť. Bez hrôzy, s dôverou a presvedčením, že bude lepšie a život sa opäť vráti do svojich koľají.
Keď sme pred pár týždňami prišli s nápadom kampane všetko vyzeralo ako obyčajne, rozhodli sme sa pre koncept v žánri "humor". Výsledok sa dostavil - ibaže presne v momente, keď nás všetkých takpovediac “smiech prechádza”.
Termín pre prihlášky sa však neposúva, nových študentov potrebujeme a chceme im dať vedieť, že o nich stojíme. Prihlášky máme online a tak sa dajú posielať aj v karanténe z domu. Povedali sme si preto, že sa budeme držat plánu a kampaň spustíme. Naše hlavné posolstvo znie “vidíme sa v budúcnosti” - a to je aj v tejto ťažkej situácii to správne slovo "do bitky".
Zvládneme to. A teda: "...vidíme sa v budúcnosti!"
Slovenská technická univerzita
Fakulta elektrotechniky a informatiky STU
Fakulta chemickej a potravinárskej technológie STU
Materiálovotechnologická fakulta STU v Trnave
BONUS: Talentovaným stredoškolákom držíme u nás miesto!
Pozrite si jeden deň v živote stredoškoláka Mariána Hlavačku na STU:
---
Kampaň: Svet zachránia inžinieri
Mission: Krátky formát videí v žánri "humor" naznačuje, že sú určené na zábavu a zdieľanie na sociálnych sieťach. Chceme posilniť značku STU sviežou online kampaňou, ktorá má nadhľad a "nebojuje sama so sebou".
Zadávateľ: Slovenská technická univerzita v Bratislave
Nasadenie: 16. marec - 25. marec 2020
Autori:
Koncept: Fedor Blaščák (STU) a Peter Hajdin (Komplot Advertising)
Kreatíva: Peter Hajdin, Samo Trnka, Fedor Blaščák
Voiceover: Samo Trnka, Kristína Kanátová
Zvuk: Erik Horák (Lososound)
Postprodukcia: Komplot Advertising
Online Ad management: Filip Konrad
-
Páčí/nepáči sa vám táto kampaň?
Napíšte nám na: fedor.blascak@stuba.sk