Na tomto mieste sú zverejňované otázky, ktoré sa často študenti pýtajú zamestnancov zodpovedných za agendu mobilít na Útvare medzinárodných vzťahov, prípadne ktoré sa objavili v dotazníkových prieskumoch realizovaných v tomto roku. Odpovede budú priebežne aktualizované.
V prípade ďalších otázok, na ktoré ste nenašli odpoveď na web stránkach STU venovaných mobilitám, zašlite prosím otázku na mail international@stuba.sk.
Otázka č. 1:
Je možné zmeniť výšku finančnej podpory pri Erasmus+ mobilite? Kto stanovuje finančné limity?
Otázka č. 2:
Kde nájdem informácie od študentov, ktorí mobilitu už absolvovali?
Otázka č. 3:
Je potrebné nahlasovať výjazd/mobilitu aj na študijnom/pedagogickom oddelení mojej fakulty?
Otázka č. 4:
Čo musím nahlásiť na mojej fakulte (na študijnom/pedagogickom oddelení), keď sa vrátim z mobility?
Uznávanie štúdia absolvovaného študentom Slovenskej technickej univerzity v Bratislave na zahraničnej mobilite sa realizuje v súlade so Smernicou rektora č. 5/2020 - SR. Fakulta je povinná uznať Vám všetky získané kredity na Erasmus+ mobilite.
Otázka č. 6
Je možné počas pobytu na mobilite ukončiť štúdium na materskej univerzite a ďalej pokračovať v mobilite?
Nie, pokiaľ je študent/ka na mobilite, musí byť riadne zapísaný/á na štúdium na svojej materskej univerzite. Je to nevyhnutnou podmienkou realizácie mobility.
Otázka č.7Ako mám postupovať, keď mi nevie fakultný koordinátor/koordinátorka poradiť ohľadom mobility v zahraničí? Na koho sa môžem obrátiť?
Každý študent/ka má právo osloviť prodekana pre zahraničné vzťahy alebo zahraničné mobility na svojej fakulte. Prípadne sa mailom, telefonicky alebo osobne informovať na Útvare medzinárodných vzťahov STU, Vazovova 5, Bratislava. Vždy sa budeme snažiť zodpovedať Vaše otázky.
V prípade ďalších otázok, na ktoré chcete odpoveď, nás prosím kontaktujte na international@stuba.sk.