Všetky e-mailové spávy prichádzajúce na adresu xyz@stuba.sk prídu najskôr na centrálny poštový server STU (webmail).
Ak je potrebné správy presmerovať inam, pokračuje podla návodu nižšie.
Obrázok znázorňuje možnosti presmerovania z webmailu.
Pre preposielanie správ z webmailu do:
- GSuite zadajte do poľa "Presmerovať všetku poštu na" moj_ucet@g.stuba.sk
- Office 365 zadajte do poľa "Presmerovať všetku poštu na" moj_ucet@m.stuba.sk
- AIS zadajte do poľa "Presmerovať všetku poštu na" aislogin@is.stuba.sk
- Iný STU používateľ zadajte do poľa "Presmerovať všetku poštu na" iny_ucet@stuba.sk
- Súkromný Google účet zadajte do poľa "Presmerovať všetku poštu na" sukromny_ucet@gmail.com
Dôležité:
Ak chcete správy presmerovať a zároveň ich mať dostupné aj na centrálnom email serveri (webmail), v žiadnom prípade do poľa "Presmerovať všetku poštu na" nezadávajte svoj e-mail moj_ucet@stuba.sk.
Namiesto toho označte "Zachovať kópiu".
Pred tým ako si nastavíte presmerovanie na iný email účet, najskôr skontrolujte či tam tiež nemáte nastavené presmerovanie na webmail.
V obidvoch prípadoch vznikajú uzavreté slučky, kedy nemôžu byť správy korektne doručené, prípadne môže dôjsť k preplneniu email účtu.
- Prihláste sa na: webmail.stuba.sk
- Zvoľte Nastavenia -> Pravidlá -> Presmerovať všetku poštu na
- Označte checkbox a zadajte e-mailovú adresu podľa návodu vyššie
- Potvrďte tlačidlom "Aktualizovať"