Priemyselný, produktový a interiérový dizajnér so skúsenosťami zo spolupráce s medzinárodnými spoločnosťami ako Škoda Auto, VW, Audi, Ford, MontBlanc, Davidoff, Adidas, Lasvit, Preciosa, Vitra a mnoho ďalsích.
V automobilke Škoda Auto sa podieľal na designe takmer všetkých súčasných sériových automobilov a pri spolupráci s Volkswagen Group sa podieľal napr. na návrhu modelu VW Touareg, alebo Audi A1. V súčasnosti pôsobí ako Art Director automobilky zodpovedný za One Design Identity. Na predchádzajúcej pozícií šéfdizajnéra zodpovedného za Interiérový Dizajn, User Experience - User Interface a Color & Trim automobilov viedol multikulturálny tím dizajnérov interiérov nových áut Škoda Auto Mladá Boleslav. Spolupráca Petra Olaha so spoločnosťou Škoda Auto začala už počas štúdia na Fakulte architektúry Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Vtedy vyhral stáž v automobilke a následne s ňou spolupracoval aj na diplomovej práci s názvom Interiér auta ako obývací priestor.
Peter Olah je aj autorom trofejí najznámejších cyklistických pretekov na svete - Tour de France. Trofeje pre víťazov kategórií navrhuje od roku 2011 až do dnes. Navrhol tiež trofej pre víťazov pretekov majstrov ROC v nemeckom Dusseldorfe (2011), majstrov sveta Formule 1 Michaela Schumachera a Sebastiana Vettela, či ceny pre hokejové majstrovstvá sveta IIHF. Pre spoločnosť MontBlanc navrhoval limitovanú edíciu luxusných pier.
Popri dizajne sa zaoberá aj architektúrou a grafickým dizajnom. Navrhuje tiež sklárske produkty od someliérskych setov, cez kolekcie na bežné použitie, svietidlá a svetelné inštalácie, či interiérové solitéry. Mimo iné, v súčasnosti pracuje aj na dizajne hlavného organu do Chrámu svätého Víta v Prahe. Jeho dizajn získal množstvo medzinárodných ocenení - spomedzi ktorých si najviac cení Red Dot Award, ICSID Design Excellence award a Národnú cenu za dizajn 2003.
Peter Olah dodnes ako docent spolupracuje s Fakultou architektúry STU v Bratislave, kde prednáša, školí diplomantov, doktorandov a vedie projekty. Rozbehol tiež spoluprácu školy a automobilky Škoda Auto, či Volkswagen. Výsledkom spolupráce sú každoročne dizajnérske návrhy študentov podľa aktuálneho zadania firiem. Spolu s dizajnérom Larsom Kemperom sú autormi neziskového vzdelávacieho projektu Flowers for Slovakia, v rámci ktorého organizujú workshopy pre nadaných študentov.
„Dizajn bude hrať čoraz dôležitejšiu rolu. Produkty sú dnes na technicky relatívne vysokej úrovni a o tom, či si ich ľudia kúpia, často rozhoduje najmä dizajn. Správny dizajn nebude len atraktívny, nebude len nositeľom istého statusu užívateľa. Bude to najmä dizajn, ktorý zlepší a uľahčí náš každodenný život."