Marek Mašura, moderátor: "Na slovenský trh vstupuje nová mobilná aplikácia pod názvom 365 s inteligentným bankovníctvom. Prví klienti si ju budú môcť vyskúšať už v lete, oficiálne však banka odštartuje až na jeseň."
Rasťo Iljev, redaktor: "Otvorenie účtu len za pár sekúnd, a to úplne zadarmo. Všetko, čo klient potrebuje, je mať po ruke smartfón."
Marek Šupa, CEO 365 Banky: "Podstata inteligentného bankovníctva spočíva v tom, že dokáže posunúť klientovi správne informácie v správnom čase tak, aby dokázal urobiť správne rozhodnutie. Vďaka tomu môže mať na konci mesiaca viac peňazí ako na jeho začiatku."
Rasťo Iljev: "Zákazníci dnes už do kamennej prevádzky ani nemusia chodiť. Stav účtu, históriu platieb, nastavenie trvalých príkazov či vybavenie úveru si dnes pohodlne a rýchlo dokážu vybaviť aj z domu."
Ondrej Macko, šéfredaktor portálu TouchIt.sk: "Čo je taký posun voči ostatným bankám, je to, že tá banka vás ako keby, myslí za vás. Keď vidí, že míňate viacej, ako si môžete dovoliť, tak vás na to minimálne upozorní. Sleduje vaše investície, vaše možnosti, ktoré máte, ako vlastne pracujete so svojimi financiami, a trocha vás tak vychováva. To sa mi páči na tom."
Rasťo Iljev: "Už na jeseň plánuje banka rozšíriť účet o sporiace produkty. Tie napríklad naučia klientov, ako si našetriť na nový notebook."
Marek Šupa: "Vďaka analýze vašich výdavkov vám banka dokáže povedať, že už by ste nemali ísť na tretí-, štvrtýkrát jesť v jednom týždni do reštaurácie, ale zostať doma. Vďaka tomu môžte mať naozaj nasporené prostriedky na váš vytúžený notebook."
Rasťo Iljev: "365 banka spolupracuje na vývoji aplikácie aj so slovenskými a českými startupmi v oblasti umelej inteligencie, používateľského zážitku či vernostného systému."
Mária Bieliková, vedúca Výskumného UX centra STU: "Práve v tomto projekte sme použili veľmi inovatívnu a novú metodiku. To testovanie prebiehalo v takých blokoch, čiže konkrétne to bolo šestnásť testovaní a na každom testovaní bolo šesť, sedem účastníkov, potom sa to celé prehráva, vyhodnocuje, a hľadajú sa nedostatky."
Rasťo Iljev: "Nový produkt z dielne Poštovej banky bude oficiálne k dispozícii na jeseň, no prví klienti si služby 365-ky budú môcť vyskúšať už v lete. Banka pripravuje aj zavedenie inteligentných platieb, ako i nefinančné riešenia. Rasťo Iljev, TA 3."
PUBLIKOVANÉ 9. jún 2017