Cieľom nového konceptu pre Fakultu chemickej a potravinárskej technológie nebolo stavať na špecifickom obsahu štúdia, ale na tom, čo sa s chémiou podvedome spája - na objavoch.
“Agentúru Promiseo sme si vybrali na jeseň 2022. Pripravili pre nás pragmatický koncept mediálnej kampane, kreatívny a nápaditý. Od začiatku vedeli, čo má obsahovať kampaň pre technickú fakultu. Mne osobne sa páči aj to, že to nie je len o propagácii fakulty a školy, ale aj o tom, že ukazujú verejnosti, stredoškolákom, ich rodičom aj učiteľom, čo je to chémia, potravinárstvo a technológie. Že sa to oplatí študovať nielen kvôli diplomu, ale aj práci. Že technológovia v tejto oblasti budú stále potrební na Slovensku, ale aj v Európskej únii. Že chémia má zmysel a čaro, čo je pridaná hodnota mediálnej kampane agentúry Promiseo,” vyjadril sa prodekan FCHPT STU Miroslav Drtil.
Prečítajte si viac:
https://strategie.hnonline.sk/news/marketing/96065999-novy-komunikacny-koncept-skola-objawow-pre-stu-pripravila-agentura-promiseo