PUBLIKOVANÉ 1. marec 2009
Internetovú televíziu mc2 zastrešenú Slovenskou technickou univerzitou, v ktorej pracujú študenti bez nároku na honorár, si za prvý pracovný týždeň vysielania pozrelo v priemere 2 800 ľudí za deň. Živé.sk o tom informoval riaditeľ kreatívnej sekcie Multimediálneho centra STU Michal Šimkovič. Stránky zaznamenávali necelých 4-tisíc prístupov denne. Na vysokej sledovanosti sa okrem očakávania štartu vysielania mohla podielať i silnejšia medializácia. V prvý deň počas vysielania promoslučky s príhovorom riaditeľa Multimediálneho centra STU a rektora univerzity, vizuálmi a upútavkami na relácie mala stránka podľa Google Analytics až 7 366 prístupov, v utorok si jej prvé ostré vysielanie pozrelo 4 790 ľudí.
Počty postupne klesali: stránky mali v stredu 3 238 prístupov, vo štvrtok 2 445 a v piatok už len 1 916 prístupov. Celkovo mala stránka počas týždňa 13 782 unikátnych (reálnych) užívateľov a 19 755 celkových prístupov, dodáva Šimkovič.
Televízia napriek sľubom zatiaľ nesprístupnila webový archív. Najlepšie relácie z týždňa púšťa znovu od piatka do nedele. mc2 sa propaguje aj na Facebooku, aktuálne má 566 fanúšikov.