Probiotická bomba s unikátnou chuťou a chráneným označením pôvodu by pritom mohla kraľovať špecialitám, na ktoré by sa pri dobrom marketingu stáli rady.
A práve z tejto nepružnosti a neochoty pristupovať k bryndzi tak, aby bola v súlade nielen s duchom devätnásteho, ale aj dvadsiateho prvého storočia, je sklamaný aj Ľubomír Valík, profesor potravinovej mikrobiológie a riaditeľ Ústavu potravinárstva a výživy FCHPT Slovenskej technickej univerzity.
„Zdá sa mi, že verejnosť má záujem len prečitať si niečo pekné o bryndzi – najlepšie zázraky –, a to je všetko. Marketing a riešenie problémov je však pozadu,“ komentuje. Naráža tým predovšetkým na nezáujem o vedecké riešenia, ktoré by z bryndze dokázali spraviť bezpečnejšiu, zdravšiu a možno i chutnejšiu potravinu.
Prečítajte si viac:
https://hnonline.sk/style/gastro/96097545-uskalia-bryndze-otazniky-obavy-aj-fakty-okolo-nasho-narodneho-syra